HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.02.27. 14:43 mikl

:((((

Kirúgták a kis indiait aki velem szemben ült.

Nagyon szomorú vagyok miatta. Van egy 3 hónapos kislánya, sok múlott neki ezen az álláson, és nagyon próbálkozott, bent volt 9-től este 8-ig.

Mindazonáltal sejtettem, hogy ez fog történni. Ha én lennék a főnök, valószínűleg én is ezt tettem volna. Egész egyszerűen nem volt elegendő képzettsége ehhez az álláshoz, mindenkit hátráltatott, hisz mindig mindent el kellett neki magyarázni, és bármit csinált azt mindig át kellett nézni. Ez így sajnos tényleg nem működik ilyen határidők mellett...

Remélem talál valamit mielőbb. Nem vidám az élet.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr5940871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása