HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2009.10.31. 11:42 mikl

Tini szösszenetek 1

[2004 Nyara]

 

Na megin’ itt ez a kibaszott kurva depi. Ez a nyari depi egeszen mas mint a teli. A teli alattomosan fejti ki hatasat, ranyomja belyeget a nap minden percere, de nehez raismerni, alcazza magat. A nyari viszont intenziv hullamokban erkezik, mindent elborit, a ketseg arnyekat sem hagyja jelenlete felol.

S nekem most affele konnyu nyari depim van.

Mindent ellep a hiabavalosag levakarhatatlan sara, szomorusag arad a vidam napsutotte kep minden reszletebol. De miert? Fel nem foghatom ennek a szomorusagnak az okat. A tavaszi iszony okat ertem, hisz elborzaszto, ahogy a halott anyag ujraeled, s a regi mintha sosem letezett volna atadja helyet az ujnak. Ez sokkal szomorubb mint maga az elmulas. De a nyar? Ott mar nem is emlekszunk erre a brutalis megujulasra. Valahol melyebben sejtem a nyaridepi okat. De megis hol?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr741488573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanyagság 2009.11.26. 11:51:22

nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni
süti beállítások módosítása