HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2009.10.31. 12:02 mikl

Tini szösszenetek 2

[2003]

Reggeli béke egy végtelennek tűnő bizonytalan időszak múltán. Kissé megfáradt és kiégett háttérérzet, a távolban mégis fel-felcsendül a megnyugvás csöndes hangja, az agyonhajszolt idegszálak reményteli suttogása, hogy talán végre, végre számíthatnak legalább ideig-óráig csöppnyi átlátható érzelmi-gondolati összképre, míg újra el nem kell merülniük az értelmileg fel nem fogható kaotikus masszában melyet a pórul járt élet szóba  próbálunk reménytelenül besűríteni.

 

Most csalókán tisztán rajzolódik ki lelki szemeim előtt az emberi sorsokat összekötő és formáló apró szálak milliói által alkotott határtalan rendszer, már-már érteni vélem az okokat és okozatokat, csak egy bátortalan gondolatkezdemény pislákolása jelzi, hogy vigyázzak bízni a felfedezés igazságtartalmában, hisz csekély számú tényező alig észrevehetően apró változtatásával borul az egész kártyavár.

 

Férfiúi hiúság… hogy is hihettem, hogy mentes vagyok tőle. Jóég tudja.

 

Az átélés gyilkosa a megértés, segítője az érzelem. Az érzelem rendszerint fájdalomba torkollik. A fájdalom végső formája a közöny. A közönyből való szabadulás egyetlen útja az átélés.

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr371488616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyika 2009.11.07. 20:09:36

huu vazzeg es ez a filozofus, mikor veszett el? es hol? es most hol van?

mikl 2009.11.08. 12:21:15

jo kerdes... en is gondolkodtam a minap, hogy mikor is butultam el ennyire... regen tok jo fej voltam :D

nyunyika 2009.11.10. 11:20:04

most is az vagy...:) no para

hanyagság 2009.11.26. 11:54:49

ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál...
ÍRJ!
süti beállítások módosítása