HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.09.07. 18:44 mikl

Hónapértékelő beszéd

Nagyjából egy hónapja voltam otthon, aztán egy-két Ozorás YouTube videón kicsit visszaflesseltem...

Hát, hujjujjujj, sűrű egy hónap volt meg kell hagyni. Munkahelyet váltottam, mindjárt
költözünk is, ide, innen.... gondolom ez senkinek nem mondd túl sokat, de hát azért érdekességképpen hadd álljon itt-e.

Az új munkahelyem, érdekes. Első nap meglehetősen meg voltam rettenve, hogy mennyire szarul döntöttem, hogy átjöttem, de most így péntek estére már kezdem jobb színben látni a dolgot. Meglehetősen eklektikus munkahely formáció: egy baszott kurva nagy gigamultinacionális cég baszott nagy leányvállálalatának viszonylag nagy leányvállalatának a kicsi leányvállalata vagyunk, így: News Corporation (a gigageci) -> NDS Group -> Orbis -> NT Media (ezek lennénk mi). A cégnek két irodája van, az egyik Chiswickben (ez is London, egyébként egy nagyon helyes kis környék), a másik pedig a belvárosban, az Old Street-nél, egész pontosan itt.

Itt dolgozik szerénységem is, nagyjából 9 kollegával egyetemben pluszmínusz 5, mert van egy fluktáns migráció a két iroda között. Az iroda és a benne dolgozók együttese meglehetősen cyberpunkos hatást kelt (legalábbis bennem). Az ablak egy falra néz amin csövek és légkondícionáló berendezések függnek, majd csinálok képet. Van néhány kémény is, az egyik kémény tetején egy gumibagolylyal (ezt így kell írni?). Ehhez nem tudok további magyarázatot fűzni, még én sem dolgoztam fel a dolgot. Tehát mivelhogy az ablak egy falra néz természetes fény nemigen jut az iroda belsejébe, így az folyamatosan mesterséges fénnyel van bevilágítva. Az emberek is meglehetősen furcsák. Néha nekiállnak kendózni (botos harcművészet), a nap vége felé berakják a minimal technót, vagy vmi industriált, de szerencsére a jobbik fajtából, meg tolják a sört. Azt hiszem ezekbe a tevékenységekbe hamarosan be fogok kapcsolódni én is. De mindezek mellett, hogy ilyen kattant arcok meglehetősen profin nyomják a dolgot. Azzal a célzattal váltottam munkahelyet, hogy végre lássak egy jól szervezett munkafolyamatot, és olyanokkal dolgozzak együtt, akik valamit jobban tudnak mint én. Hát, nem akarok elhamarkodott kijelentéseket tenni, de azt hiszem, hogy ez sikerült. Kopp-Kopp.

Na, elfáradtam, meg péntek 6 óra is van, úgyhogy most itt erőszakosan félbehagyom a beszámolót, ha végletesen intenzív lesz az érdeklődés még esetleg folytatom.

Addig is egy-két link, flössöljetek tik is:
Video1
Video2

ez a Benke?
Video3

na a csírsz legyen veletek

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr17159830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petike 2007.09.09. 16:52:13

Jók az ozorás videók, megnéztem a többit is, nem csak amit belinketél. Jövőre én is elmegyek... vagy valamikó. :D

Én évek óta nem láttam Benkét, de ha valóban ő az, akkor jócskán meghízott. ;)

(gumibagollyal)

mikl 2007.09.09. 17:14:33

Gyere jövőre, minek húzni a dolgot, előbb-utóbb úgyis túl kell esni rajta.

Hát nemtom, mert én meg régebbről nem ismerem. Na majd a zárpi megmondja.

gumibagoly: jah, már kiderítettem, de nem szerkesztem ki, hadd álljon ostabaságom intő jelül az utókornak.

rp 2007.09.14. 01:09:11

lolsüti, ez télleg a benke! :))
süti beállítások módosítása