HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.02.22. 10:52 mikl

Bad luck

Úgy érzem ez a sorsfordító jelentőségű esemény nem maradhat ki, bár be kell vallanom, hogy nem ma történt.

Megfogadtam mindenki szíves jótanácsát, és mielőtt kijöttem megcsináltattam az összes fogamat csilivilire. De úgy látszik a sors úgy gondolta, hogy dolgom van az angol fogorvos-iparral, és egy derűs hétfő reggel, ahogy munkába menet vidáman rágózgattam a 182-es busz felső szintjén, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a vadiúj vagány kis korona függetlenítette magát néhai dicső fogamból maradt csúnya kis csonktól.

Igen szomorú lettem, és többszáz fontos fogorvosi ellátásról kezdtem vízionálni. Végül több rendelő körbetelenfonálása után kiviláglott, hogy nem történt hatalmas tragédia, visszaragasztják ezt nekem 15 fontért. Másnap reggelre kaptam is időpontot, úgy éreztem minden sínen van. De csalódnom kellett, mert ebbe a 15 fontos kezelésbe annyi fért bele, hogy a nem túl barátságos doktornéni öntött egy kis ragasztót a fogba és azon melegében fel is pattentotta. Anélkül, hogy a rászáradt ragasztót lekaparta volna, és lefertőtlenítette volna a fogat. Szóval nem vagyok vele boldog, érzem, hogy 1-2 miliméterrel lejebb van mint kéne lennie, feltehetőleg a beleszáradt ragasztó miatt. Meg attól is tartok, hogy mivel nem lett fertőtlenítve, most ott szúvasodik a korona alatt.

Hát ennyi. Az első fizetésemből megcsináltatom rendesen. Sajnáljatok!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr339021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rp 2007.02.23. 12:19:27

Fogadd őszinte részvétemet:) Nem csináltatod meg azt a fogat inkább itthon? (nemsoká úgyis jössz)

hp 2007.02.26. 12:54:32

Jaja, csatlakozok RPád kollégához, szerintem is otthon csináltasd meg - repjeggyel együtt is ócsobb, ráadásul magabiztosabban el tudod mondani a doktornéninek, mit vársz tőle :)
Addig is kitartást hozzá. Ja, és ne egyél addig, akkor nem kerül alá semmi újabb gány.

mikl 2007.02.27. 14:10:55

Hahah. Köszi. Jó, majd akkor otthon megcsináltatom, addig meg nem eszem :)
süti beállítások módosítása