HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2008.02.24. 20:13 mikl

Intő jel

Jaj ne. Elfelejtettem a tojcsonkuent. Mármint amennyit tudtam belőle. A harmadik mozdulatnál elakadok... Azt hiszem itt az ideje haza menni de tényleg. Mert azért vannak határok.

Apropó. Sendaóskák. Éltek még? Idén egy rigófüttyöt nem sok annyit sem hallottam felőletek. Elvonultatok kollektíve remetének? Kollektív remetének? Na ha valamelyikőtök még él és hasznos tagja az információs társadalomnak az szóljon, és mondja el hogy van a 3. mozdulat :)

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr34352892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petike 2008.02.26. 17:26:09

Ráizzítom RP-t a témára. :)

rp 2008.02.27. 00:49:14

Má izzok is!:)

A 3. mozdulat a gömbtoligatós/kutyapisilős, aminek a végén a kezek öreg daruban+tigrisben vannak, a lábfejedre helyezett csészéből pedig - egy elegáns mozdulattal - illatos zöldteát kortyolhatsz kedvedre...

Amennyiben a fent leírtak nem mozgatnak meg benned az égvilágon semmit, mindössze öreg barátod delírium tremenses víziójának tűnnek:
a) átküldök neked egy komplett tojcsont az emiledre memóriafrissítés gyanánt, vagy
b) te küldesz át hozzám egy ápolót, hogy vezesse ki a rózsaszín elefántot a szobámból! :D

A sendaóskák élnek és virulnak. Nemrég ünnepeltük nagyvezírünk születésnapját kicsiny falumra behozott tortával, meg minden..:) Szoldzsi a héten lesz utoljára, aztán fél évre kimegy Vietnamba bizniszelni. A tojcsont egyedül nyomjuk addig (a csoport fele már tudja végig), meg igyekszünk eljutni a táborokba kupálódni kicsit. Tavaszi: márc 25-től, nyári júni 17-től lesz. Jössz valamelyikbe?

mikl 2008.02.27. 08:40:07

Hahahhh, de, köszi, most már minden világos.

A márciusi táború elég esélytelen, mert 24-én jövök vissza Londonba, úgyhogy jelöljük meg a júni 17-est. Abba viszont mindenképpen megyek akkor, és a lehető legjobb időpontban van, segít megoldani egy-két dilemmatikus kérdést az életemben. De ezekről majd 3 hét múlva, addig is jó rózsaszín elefántozást, Szoldzsinak boldog kicsiny falumat, és sikeres bizniszelést a sárgákkal.

rita 2008.03.07. 10:20:10

hey you, have you forgotten us???? na? ördögöcskék nem akarnak angyalkákkal talizni? beszéltél velük róluk?... neeem, most vagyok normális:))))

mikl 2008.03.07. 11:16:07

ömmm... ki is vagy te? :)

ördögöcskék nem kiváncsiak az angyalkákra, egyelőre én sem, most nincs időm angyalkázni, komoly, fontos dolgokkal kell foglalkoznom (haha), de majd áprilisban jöhetnek...

hanyag 2008.03.28. 18:43:22

ehh, intő jel... az biza!!
ez má megin behalt...
ilyenek ezek a művészemberek
ilyen megbízhatatlanok

Julcsi 2008.03.29. 01:08:13

Hééé! Jóképűgyerek :) Na mizu? Hávárjú? (mondd hogy fájn, tenksz) XD Illenék idekarcolni valamit nem? ( a hanyag erre má' ugrik, hogy én milyen erőszakos vagyok. Pedig nem. Csak optimistán célratörő.) Szóval...írnál valamit? Hogy milyen most neked, mit csinálsz éppen, meg ilyenek...szeretünk ám idelesvén olvasgatni olykor :)
Láttad a harmadik ördögöt? Cukor mi? Vadiúj...Na úgy volt, hogy ott csücsült a virágosnál hurkapálcával a popijában, és üvöltött hogy hozzuk el onnan. Elhoztuk. Pedig a hanyag nem akarta. ( köpök mint a légy) Én meg igen. Lásd fentebb...a célratörést. Szóval tök édi, és csak akkor beszél ocsmányul, amikor én ott vagyok. Pl. a nyúlnak megszagolta a hónalját és azt mondta, hogy " hé nyufi...te büdös vagy vazze..." Meg ilyenek. Szóval igazi társas lény :) XD Majd még mesélek róla...nyilván alig várod ;) És ha te nem írsz mire visszajövök, legközelebb megint teleírom ezt a cuki pasztellrózsaszín ki kockát :) Puszi Ati, és tudod..csak keményen XDXDXD

Julcsi 2008.03.29. 01:12:09

Hé hanyagság! Most látom itten a kommentedet felettem. Na mizu mi van veled? Ha ezek itt nem kommentelnek semmit...attól még mi ketten teleírhatjuk a lehetőséget, nem? Na mit szólsz?
Na képzeld, ma reggel felkeltem, és az úgy volt hogy.....blblblbababaljklafiuewqtgfhsdvgdsiugKG....
AZTÁN MEG NSAGLFHTGAG míg végül mondtam hogy kwesjfzéwegwfgbksdgv . Hát igazam van, nem? Mert kjsfhiafwegf kjhfksafiueVWU KJGFÉIUW FGUÉV.
JÉÉÉÉÉ...TUDOK VAKON GÉPELNI!!!!!!! XD
süti beállítások módosítása