HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.05.16. 12:30 mikl

csakúgy

Elnézést a csendért azoktól akiket érdekelt volna hogy nagyjából mi van.

Szóval csak így címszavakban az elmúlt egy hónap:

- voltam otthon (gondolom azért észrevettétek)
- visszakaptam a pénzt az ATM díjakkal együtt
- voltak itt anyámék 1 hétig
- voltunk a tengeparton, Brightonban
- volt itt a háripeti 2 napig, aztán elbiciklizett
- elöléptettek teamleaderré, de hosszas egyeztetés után elértem, hogy ezért ne kelljen fizetésemelést kapnom :)
- elkezdtem rendesen uszodába járni, és már kicsit tudok gyorsúszásban is

hát, dióhéjban ennyi, látjátok, nem maradtatok le semmi érdekesröl...

ami pedig a továbbiakat illeti: hova menjek nyaralni? nem akar valaki menni valahova? mondjuk így Európán belül?


4 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr576746

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Echar un vistazo a este sitio 2018.01.01. 12:51:13

Na de most ki a bunkóbb? - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanyagocska 2007.05.17. 14:31:40

én Londonba gondoltam...hát... vagy Perth-be, hm?
a képen ez az az "ember", aki tuggya, hogy mik vagyunk emberek helyett? amit nem hallgattál meg, mert szomjas voltál?
ja és a tisöjdödöt bíznat benned, megbocsátottat:)

rp 2007.05.18. 13:05:28

Erre a furi fekára én is kíváncsi vagyok. Szóval?

mikl 2007.05.20. 09:57:22

Ez a furi feka minden vasárnap kint van a Hyde Parkban, és egyre többet oszt meg a világgal életbölcsességéből. Eleinte csak állt, egyetlen szót sem szólva, kivéve mikor elküldött valaki a kurva anyjába aki el akarta lopni a kezében lévő zászlót, ami sajnos nem látszik a képen. A következő vasárnap megtudhattam tőle, hogy a fehér ember, mint olyan, nem része az emberi fajnak, a világ azért halad rossz irányba, mert ez a fehér lény vezeti, és igazán itt lenne az ideje a coming outnak, hogy a világot vezető fehér lények végre felvilágosítsák a többi fehér lényt, hogy ők valójában nem emberek. Nem tudom ez pontosan mit oldana meg, talán majd ma délután fény derül rá. A sárgákról nem esett szó.
süti beállítások módosítása