HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.08.14. 18:40 mikl

Hazamentem Ozora

Megint egy hazalátogatás, természetesen semmivel sem kevésbé megborító módon, mint ahogy az lenni szokott.

Azért hadd mondjam el, hogy mennyire nagyon örültem nektek, annak, hogy pár napot sikerült együtt töltenünk. Az az igazság, hogy teljes mértékben le vagyok nyűgözve, hogy milyen végtelenül jó fej, kedves és aranyos barátaim vannak, és bár szomorú, hogy az élet most kicsit elsodort otthonról, és így ritkábban láthatlak titeket (persze annál tartalmasabban), azért elég jó ezt így tudni.

Sokmindent feloldott bennem most ez a buli, a táncikálás, meg hogy ti is ott voltatok, és így most itt kint is jobb kedvvel állok a dolgokhoz.

Na, hát csak ennyit akartam mondani, a többit úgyis tudjátok, puszi mindenkinek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr35140003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása