HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2009.05.16. 19:26 mikl

Igazság

Sokáig azt hittem, hogy különböző távolságokban vagyunk az Igazságtól. Ki előbbre ki hátrébb tart az úton. Mára viszont az lett a véleményem, hogy ez nem így van. Nincs személyes igazság, csak kollektív. A belső útkeresésnek sem az az értelme, hogy Én közelebb kerüljek az utam végcéljához (ugyanis ilyen nincs is), hanem az, hogy emeljem az Egész tudatszintjét. Ilyesformánt ha valaki megtalálja az Igazságot, mindannyian megtaláljuk, addig viszont ugyanolyan távol tévelygünk tőle mind.

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr161125488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikl 2009.05.16. 19:45:06

Kisördög visszatért a blogra. Sziasztok, hihihiiiii...

nyunyika 2009.05.21. 00:53:08

en azert nem adom fel a magam igazsagaert folytatott harcosutamat...mer ugye, ha mindenki a magaeval lenne szepen csendben (vagy uvoltve) elfoglalva akkor maris elebbre jarnank a kollektiv igazsag trip-ben..:)) asszem, tehat enmost ellenkeznek veled draga bahatom, persze a cel a kollektiv, meg hat jo esetben oda is ersz majd, de odaig csak a sajat utadon tudsz eljutni...sztem, de jovona ma leulni oszt beszegetni napokig....jajj de hianyzik egy kis trecs, meg vilagmegfejtes, - valtas, stb, akarmi..olel nyuny es orulok h legalabb ma ide irsz:)))))

nyunyika 2009.05.21. 00:56:36

ja es kimaradt, h ugy remlik ismertem olyat aki megtalalta, de attol en meg nem talaltam meg...es o mar nincs is itt, miutan megvolt neki, mar nem volt miert itt maradni...ugyhogy sztem meg keresgeljunk egy darabig......szeretk enni, az izeket a jo italt, a szomjat es ehseget a szepet az alkotast, meg ilyeneket imadom....es allitolag ez csak itt van...bar ki tudja, aki igen, az meg nem jott vissza elmondani....

mikl 2009.05.21. 09:27:02

Ellenkezz csak nyugodtan :)

Szerintem nem beszelunk nagyon masrol, en egyaltalan nem mondtam h az egyes embernek hiabavalo keresgelni, sot, csak azt mondtam, hogy nincs egyedi 'cel', megerkezes, csak kozos. De persze lehet, hogy van. Sot, az is lehet, hogy kozos sincs. En mindenesetre most bebiciklizem a munkahelyemre, puszioleles.

nyunyika 2009.05.22. 03:14:30

hja, aki biciklivel megy az uton...ugy konnyu, meg gyorsabb is...:))))

grat.pusz.olel.nyuny.

majd aze mesejjjjeeeeennaaaa

Jilsander 2009.06.02. 00:29:00

Atika, nagyon boldog születésnapot kívánok! :D Isten éltessen...aztán
...méltóképpen
...megünnepelni...
XD
süti beállítások módosítása