HTML

Nyú Kommenc

  • hanyagság: ehh, ezt te már akkor is tudtad? és most? és honnan? ejj, télleg én is aszittem má, elbutultál... ... (2009.11.26. 11:54) Tini szösszenetek 2
  • hanyagság: nagyon örülnék, ha írnál, mert nagyon szeretem olvasni (2009.11.26. 11:51) Tini szösszenetek 1
  • hanyagság: imádlak seggarcú, zseniális vagy :P (2009.11.26. 11:48) Gyönyörű Ősz
  • nyunyika: @mikl: jajj, me? csak nem..jajj (2009.11.07. 20:03) Nem
  • hanyagság: hülye baszki, te nagyon hülye!!!! :D :D :D (2009.08.24. 17:25) A megvilágosultság szintje

Okosoknak

2007.03.22. 14:38 mikl

Munka, Haza, Orvos, miegymás

Megint jó rég írtam, úgyhogy most egy kis ömlesztett helyzetjelentés fog következni:

Az első és legfontosabb, április 19-én hazalátogatok szeretett hazánkba, szóval senki ne csináljon semmilyen programot. Illetve csinálhattok, csak akkor abba számítsatok bele valahogy engem is :) Valószínűleg péntek estére lemegyek Szegedre, ha lesz edzés arra elnézek, aztán iszunk, ilyesmi...

Beteg vagyok, már 1,5 hete, de csak most szántam rá magam hogy elmenjek orvoshoz. Majdnem pórul is jártam, mert le akartak húzni 50 fonttal egy szaros antibiotikum receptért, de szerencsére találtam a pénztárcámban egy lejárt E111 kártyát, amin csak magyarul volt rajta, hogy lejárati dátum, így elfogadták, és nem kellett fizetnem. Mondta a kollegám hogy itt nem érdemes betegnek lenni, pláne külföldiként. Hát, majd igyekszem ehhez tartani magam.

A melóhely rendben van, összerázódtunk már a srácokkal, mindenki tök jó fej és aranyos meg kedves, kivéve a két paraszt lengyelt akik egész álló nap pofáznak, persze lengyelül, és sötét tapló segglyukak is ráadásul. Na jó az egyik normális ha nincs mellette a másik, a másik viszont önmagában is segglyuk. Nem nagyon szeretik itt a kelet európaiakat, legkevésbé a lengyeleket, és őszintén szólva meg is értem, hogy miért nem. 10-ből 9 suttyó. A magyarokról nem tudok nyilatkozni, csak magamat ismerem, meg a főnökömet, mindeketten elég fasza gyerekek vagyunk.

Április elején elköltözöm, egy magyar lánnyal össze, lesz nagyobb szobám meg rendes internetem végre. Nem rossz egyébként a mostani helyem sem, már aludni is tudok többnyire, de hát már mondtam, hogy költözök, úgyhogy nincs visszaút. Aztán majd onnan is el fogok költözni, mert az angol kollegám, akivel elég jóban vagyunk, szeptember környékén szintén költözni akar, úgyhogy akkor majd kiveszünk egy kétszobás lakást valahol a környéken.

Na még lenne mit írni, de elfáradtam, elmegyek inkább pihengetni...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miklinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr849626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rp 2007.03.23. 11:54:49

Zsírkirály, hogy jössz! Gabiszülinappal egybekötött Miklköszöntés/-búcsúztatás...ebből gyenge buli már nem sülhet ki:)
süti beállítások módosítása